ورود

آیا شما ثبت نام نکرده اید؟ اکنون ثبت نام کنید

عکس وبلاگ

معرفی مراکز خرید تبریز برای گشت و گذار

معرفی 7 تا از مهم ترین مراکز خرید تبریز برای گشت و گذار

مراکز خرید تبریز از پاساژهای مدرن پر زرق و برق گرفته تا بازارهای سنتی در محله‌های مختلف شهر، مکان خوبی برای مسافران هستند تا بتوانند چند ساعتی در روز را به گشت و گذار مشغول باشند و اجناس مختلف را بخرند. اگر تا به حال به تبریز سفر نکرده‌اید، آشنایی با مراکز خرید و مغازه‌ها و بازارهای معروف تبریز می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌ریزی خوبی برای گشت روزانه داشته باشید.

در کنار مراکز خرید می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری شهر هم دیدن  کنید. خرید تور تبریز بهترین فرصت است تا هم مراکز خرید را ببینید و هم با جاهای دیدنی این شهر زیبا در شمال شرقی ایران آشنا شوید.

خرید کردن، حس و حال خوبی در فرد ایجاد می‌کند، به ویژه آنکه در مسافرت باشد و بخواهد سوغات مخصوص آن شهر گردشگری را تهیه کند. مراکز خرید تبریز نیز از این قاعده مستثنا نیستند. وقتی وارد یک پاساژ لوکس می‌شوید، مغازه‌های مختلف با ویترین‌های شیک نظر شما را جلب می‌کنند؛ و هر چه بیشتر در یک مرکز خرید وقت بگذرانید، بیشتر تمایل دارید که از سایر مغازه‌ها و بازارها دیدن کنید! گویی گذر زمان را متوجه نمی‌شوید!

مراکز خرید در تبریز از بهترین امکانات برخورد دار هستند. اکثر پاساژ‌های نوساز و مدرن، امکانات جانبی دیگر از جمله پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و رستوران، سالن بازی بچه‌ها یا پردیس سینمایی را نیز ارائه می‌دهند.

به دلیل محبوب بودن شهر تبریز به عنوان یک مقصد گردشگری برای تور داخلی، تصمیم داریم در این مطلب شما را با معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید و بازارها آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت تور اصفهان + معرفی بهترین هتل‌ها برای اقامت


7 تا از بهترین مراکز خرید تبریز که باید سری به آنجا بزنید



1- مرکز خرید ستاره باران

یکی از معروف ‌ترین مراکز خرید تبریز با معماری مدرن و امکانات مجهز، مرکز خرید ستاره باران است. این پاساژ تجاری در واقع یک برج ۴ طبقه است که در بلوار ۲۲ بهمن قرار گرفته و تعداد زیادی مغازه را در خود جای داده است. از دیگر امکانات این برج تجاری می‌توان به پارکینگ اختصاصی دو طبقه، هایپر مارکت و پردیس سینمایی، شهربازی سرپوشیده، کافی شاپ و فوت کورت اشاره کرد. مرکز خرید ستاره باران تبریز به خاطر داشتن مجموعه مغازه‌هایی که اجناس مخصوص کودک و نوزاد را به فروش می‌رسانند شهرت دارد. البته می‌توانید سایر اجناس برندهای خارجی و ایرانی از پوشاک مختلف، اسباب بازی و لوازم گوناگون را در این مرکز خرید نیز پیدا کنید.


2- مرکز خرید رویال

یکی دیگر از مراکز خرید تبریز، مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی رویال است. در این مجموعه هر آنچه که بخواهید و تمایل داشته باشید را می‌توانید خریداری کنید. اجناس مختلف از برندهای معتبر در این مرکز خرید لوکس ارائه می‌شوند. از امکانات مهم این مجتمع تجاری وسیع می‌توان به رستوران و کافی شاپ، فست فود، سالن بولینگ و شهربازی کودکان اشاره کرد. اگر به خرید انواع پوشاک و کیف و کفش از برندهای خارجی علاقه مند هستید، مرکز خرید رویال می‌تواند مقصد اصلی شما باشد. این مجتمع تجاری در بزرگراه آذربایجان در شهر تبریز قرار گرفته است.


3- مرکز خرید برج بلور

یکی از مراکز خرید لوکس با نمای منحصر به فرد و جذاب در تبریز در حقیقت یک برج مرتفع ۲۵ طبقه است که به زیباترین شکل در خیابان امام خمینی، ابتدای بلوار شهریار خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و گردشگری کامل است. یک رستوران شیشه‌ای چرخان در بالای برج قرار دارد که منظره پانوراما به اطراف را ارائه می‌دهد. اگر وعده شام را در این رستوران میل کنید، زیبایی شب‌های تبریز را نظاره‌گر خواهید بود! 

در مرکز خرید برج بلور تبریز، انواع مغازه‌ها و فروشگاه‌های لوکس با زیباترین چیدمان قرار دارد که می‌توانید پوشاک، کیف و کفش، انواع لوازم شخصی، آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و اسباب بازی را خریداری کنید. معماری داخلی این مرکز خرید نیز تماشایی است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به تبریز سفر کردید برای چند ساعتی از مرکز خرید برج بلور دیدن کنید.


4- مرکز خرید لاله پارک

یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز خرید تبریز، مرکز خرید لاله پارک است که به بهترین شکل ساخته شده و امکانات متعددی را در اختیار شهروندان و مسافران قرار می‌دهد. در مرکز خرید لاله پارک تبریز، 120 فروشگاه مختلف با بهترین چیدمان قرار دارد که اجناس مختلفی را ارائه می دهند. این مرکز خرید دارای 6 طبقه است و مجموعه خوبی برای خرید انواع طلا و جواهرات، پوشاک و کیف و کفش از برندهای خارجی و داخلی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی به حساب می آید. از مهم ترین امکانات مرکز خرید لاله پارک تبریز می توانیم به رستوران و کافی شاپ، فست فود، مجموعه بازی کودکان اشاره کنیم. در سفر به تبریز حتماً یک روز کامل را در این مرکز خرید گشت و گذاری داشته باشید؛ خودتان خواهید دید که چقدر به شما و همراهانتان خوش می گذرد!

بیشتر بخوانید: بهترین هتل های تبریز برای اقامت


5- مرکز خرید رشدیه

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تبریز که به شما پیشنهاد می دهیم، مجموعه بسیار زیبا و مجهز و بزرگ به نام مرکز خرید رشدیه است. این مجتمع تجاری دارای تعداد زیادی فروشگاه و مغازه است که انواع پوشاک، زیورآلات، جواهرات لوکس، لوازم آرایشی و بهداشتی را ارائه می دهد. این مرکز خرید در 3 طبقه ساخته شده است و دارای 25 واحد فروشگاهی است. همچنین می توانید در رستوران مرکز خرید، غذای مخصوص سفارش دهید یا در کافی شاپ آن، لحظه ای استراحت کنید و قهوه گرم بنوشید. در مرکز خرید رشدیه، یک مجموعه بازی کودکان نیز قرار دارد که بچه ها می توانند با خیال آسوده و در یک محیط شاد، به تفریح مشغول باشند. این مرکز خرید در شهرک رشدیه قرار دارد.


6- مجتمع تجاری پردیس

یکی از بهترین مراکز خرید تبریز برای تهیه انواع پوشاک، مجتمع تجاری پردیس است. در این مجتمع بزرگ می توانید اجناس باکیفیت از برندهای داخلی و خارجی را پیدا کنید. این مرکز خرید دارای 3 طبقه و 165 فروشگاه تجاری است. پیشنهاد می کنیم در سفر به تبریز حتماً از این مرکز خرید دیدن کنید که واقعاً ارزشش را دارد.


7- بازار بزرگ تبریز

در میان انواع مراکز خرید تبریز با نمای مدرن و جلوه ای بی نظیر، سایر بازارهای سنتی و بومی خود نمایی می کنند. یکی از این مراکز معروف برای خرید، با بافت قدیمی، بازار بزرگ تبریز نام دارد که یکی از جاذبه های گردشگری شهر نیز محسوب می شود. حجره ها و مغازه های این بازار، مرجع خوبی برای خرید انواع سوغات تبریز، ادویه های متنوع، محصولات چرم تبریز، لوازم خانگی، انواع پارچه و پوشاک، عطر و لوازم آرایشی، شیرینی ها و نان های مخصوص و صدها محصول دیگر هستند. بازار بزرگ تبریز از نظر معماری و پیشینه تاریخی بسیار قابل توجه است.


برای گشت و گذار در تبریز و لذت بردن از لحظات سفر می توانید تور تبریز را در فصل های بهار، تابستان و پاییز رزرو کنید. سفر به تبریز در زمستان می تواند با چالش هایی همراه باشد چون شرایط آب و هوایی تقریباً سرد و پربارندگی است. آژانس تیناتریپ، مرجع برگزاری تورهای داخلی به زیباترین شهرهای ایران است و خدمات کاملی را برای انواع تور هوایی و زمینی تبریز ارائه می دهد. همین حالا برای یک سفر دلچسب آماده شوید!